14 Mart 2011 Pazartesi

Veteriner'ın asistanı

Benim meslek veterinerler asistanı olarak biriydi erken 1970 's sırasında doktor muayene gerçekleştirirken hayvan masanın üstünde tutan kişiyi tanıyor. Yardımcısı olasılıkla dolu ve onların iş yerine doktor ısırıldı. Cerrahi, röntgen, hazırlık cerrahi paketlerinin içinde yardımcı olmak, yem ve köpek kulübesi Konuklar egzersiz diğer görevleri vardı.

Kare bir köpek

Benim vardiya olarak, bir hafta sonu, Beagle/Basset Hound karışımı bir AV kazasında kliniğine getirildi. 22 Kalibrelik mermi ile köpek vurulmuştum ve o göğsünde açılmış.

X-Ray prosedürü

Surgical removal of kurşun gerçekleştirmek için köpek X-Ray gerekiyordu. Hedef bir röntgen için ayarlanan alan için filmin yolunu yoğunluğu ölçülür. Bu ölçüm, yan yana ve ardından yedeklemek için ön okuma sandığı alarak bir çok büyük Kumpas ile gerçekleştirilir. Doktor onun okumalar alır onları aşağı, sonuçları ve mesafe eşit uzaklıkta b doktor chuckles okuma sonra ikinci defa yazıyorum ve exclaims "Köpek kare var!"

Ameliyat ve sonrası

Biz röntgen aldı, lokal anestezik ve onun sahibi ile oynamak ve biraz daha yaptı köpek altında küçük ameliyat yaptım. Köpeğin tutum inanılmaz bir şey oldu, o geldi ve olabildiğince adil mutlu yaptı.

Epilogue

Tüm avcılık kazalar bu şanslı, sevinç ne kadar iyi köpek kurtarıldı ve nasıl etkin ameliyattan sonra sanki hiç olmamış oldu görmek oldu sonunda. Ancak, sayı: "Square" olmanın köpek besleme üzerinden kaynaklanıyordu. Uygun bir diyet, hayvan sağlık ve yararına olduğunu. Bu sırayla sahibi ve pet ile neşeli ilişki ekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ana sayfaya git yukari